Kassakorting | €200 = 5% | €350 = 7,5% | €500 = 10%

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Zodra je bestelling is geplaatst, nemen wij deze op werkdagen direct in behandeling. Je ontvangt bericht wanneer je bestelling is verzonden en wanneer deze wordt geleverd. Zo weet je altijd precies waar je bestelling is.

Bestellingen die op zaterdag geplaatst worden, worden op maandag verwerkt. Voor de verzending werken wij met zowel eigen transport als met derden.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Uw bestelling wordt altijd direct in behandeling genomen. U krijgt bericht wanneer de bestelling is verzonden en wanneer de bestelling wordt geleverd. Zo weet u precies wat de status is van de bestelling en de levering.

Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst worden op maandag in behandeling genomen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Metem Zetwerk levert snel en betrouwbaar door heel Nederland. Of je nu één klein artikel besteld of een grote order plaatst. De verzendkosten voor bestellingen tot € 200,- zijn:

  • Voor producten tot en met één meter lang: € 7,49 incl. BTW
  • Voor producten langer dan één meter: € 27,50 incl. BTW


Bij bestellingen vanaf € 200,- is het verzenden gratis!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij Metem Zetwerk doen we er alles aan dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Op werkdagen is daarom onze vuistregel: voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden!
Op deze regel zijn drie uitzonderingen.

  • Bij specifieke maatwerk-orders
  • Wanneer een standaardproduct tijdelijk niet op voorraad is
  • Als de bestelling op zaterdag wordt geplaatst (die nemen we op maandag in behandeling)

Is zo’n uitzondering het geval bij jouw order? Dan nemen wij, meestal dezelfde dag nog, persoonlijk contact met je op. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kun je daar de planning van je project op afstemmen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, het is mogelijk om de bestelling bij Metem Zetwerk in Maarsbergen op te halen. Neem dan voordat je de order in onze webshop plaatst, contact op met onze klantenservice.
De openingstijden voor ophalen zijn op werkdagen van 7:00 uur tot 16:00 uur.

Transportschade

Helaas gebeurt het een enkele keer dat een pakket of de inhoud beschadigd raakt tijdens het transport. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we je het volgende te doen:

  1. Maak direct melding bij de vervoerder wanneer je een beschadigd pakket ontvangt.
  2. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail, uiterlijk binnen 48 uur, met de omschrijving van de schade.
    Voeg foto’s toe waarop de schade duidelijk te zien is.
  3. Wij nemen contact met je op per telefoon of e-mail en sturen je de stappen voor de verdere afhandeling.

Normaal gesproken kan een transportschade binnen een paar dagen worden opgelost. Bewaar de originele verpakking, die hebben wij nodig voor een soepele afhandeling van de transportschade.

Retouren - Bedenktijd

Bij Metem Zetwerk maken we onderscheid tussen standaardproducten en maatwerk/prefab producten.

Standaardproducten

Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om een retour aan te melden via verkoop@metem-zetwerk.nl, onder vermelding van je ordernummer.

  • Na aanmelding kun je het product binnen 14 dagen retourneren. We kunnen je retour alleen behandelen als het correct is aangemeld.
  • Retourproducten moeten inclusief alle geleverde toebehoren en – indien redelijk mogelijk – in de originele staat en verpakking worden teruggestuurd. Beschadigingen die verder gaan dan nodig is om het product te proberen, kunnen we doorberekenen. Zorg er dus voor dat je product goed verpakt is.
  • Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
  • De verzendkosten van producten terugsturen is voor eigen rekening.
  • Gebruikte producten kunnen niet worden geretourneerd.


Maatwerk en prefab producten

  • Maatwerk en prefab producten worden speciaal voor jou gefabriceerd en kunnen daarom niet worden geretourneerd.
  • Ontvang je een artikel met materiaalschade, productiefouten of transportschade, dan lossen wij dit uiteraard voor je op.


Geen herroepingsrecht voor bedrijven

Voor zakelijke klanten geldt geen wettelijk herroepingsrecht. Als je een product of dienst als ondernemer afneemt, kun je geen beroep doen op de wettelijke bedenktijd.

Klachten

Is er iets niet helemaal gegaan zoals je had verwacht? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Stuur een e-mail naar verkoop@metem-zetwerk.nl. We kijken graag samen met je naar een oplossing.

Kom je er met ons niet uit? Dan kun je je klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze ook via dit platform indienen.

De waardering van ikmetem.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 598 reviews.
0